

Семінар зі створення персонального навчального середовища та засідання координаційної групи проекту ERASMUS+ ECOIMPACT
в Пловдівському аграрному університеті.
З 9 по 16 жовтня 2017 р. в Пловдівському аграрному університеті (Болгарія) відбулося засідання координаційної групи проекту ERASMUS+ ECOIMPACT «Адаптивне навчальне середовище для забезпечення компетенцій в галузі впливу місцевих погодних умов, якості повітря та клімату на економіку та соціум», що виконується консорціумом, до якого входить наш університет, а також семінар зі створення персонального навчального середовища.
На засіданні координаційної групи наш університет представляли начальник відділу міжнародного співробітництва А.О. Кравченко та завідувач кафедри метеорології та кліматології професор С.І. Сніжко. Учасники цього засідання обговорили прогрес у реалізації задач проекту та узгодили план дій на наступний проектний період.
У семінарі зі створення персонального навчального середовища від нашого університету взяли участь завідувач кафедри метеорології та кліматології, проф. С.І. Сніжко та доцент кафедри О.Г. Шевченко, а також співробітник сектору мережевих технологій ІОЦ О. Загарія. Метою семінару було формування в учасників уявлень про можливості та особливості сучасного інтернету речей (IoT), вивчення методик створення навчальних матеріалів, що дають змогу індивідуалізувати навчальний процес та освоєння основ створення лабораторних робіт в рамках концепції IoT відповідно до тематики проекту.
Семінар проходив у формі лекцій та практичних робіт, для виконання яких учасники були розподілені на міні-групи, кожна з яких вирішувала певну задачу. Учасники від нашого Університету брали участь у роботі групи, що виконувала проект з розробки портативної автоматичної метеорологічної станції на основі платформи Arduino, підключення її до комп’ютера, локального та хмарного сервісів. Платформа Arduino має невисоку вартість та широкі можливості підключення до неї периферійних технічних засобів, зокрема портативних метеорологічних сенсорів для дослідження стану атмосфери.
В результаті участі в даному семінарі учасниками були отримані нові компетенції щодо створення персонального навчального середовища та його використання в учбовому процесі, а також навики зі створення малобюджетних портативних автоматичних метеорологічних станцій, що можуть бути використані у навчальному процесі та інтегровані у персональне навчальне середовище.



